sobota, 30 listopada 2013

Prolog

Tutaj, przy tobie jest mi dobrze, wciąż tęsknię za Tobą
Nie wiem, co mogę zrobić, to nie może być prawda
Ten dystans między nami nigdy nie będzie spełniony
On rozdziera moje serce, za każdym razem je kurczy
Emocje tylko stają się silniejsze
Tak trudno mi to powiedzieć...
Bo my możemy zobaczyć, jak to się zakończy
Ale mam moją miłość do Ciebie
Gdybym tylko mógł po prostu zapomnieć o Tobie...
Im więcej o tym myślę, tym bardziej wiem, 
Że niemożliwym jest dla mnie zapomnieć o Tobie
Zawsze chcieliśmy, by ten wieczór mógł trwać wiecznie
Mogę pozostać przy Twoim boku
Nie powinienem być w Twoim sercu
Ani czas, który razem spędziliśmy
I chcę, byś wiedziała, jaka jest prawda
Ale czasem to sprawia, że czuję się tak źle
Po prostu nie mogę powiedzieć Ci, Nie, nie będę
Bo my możemy zobaczyć, jak to się zakończy
Ale mam moją miłość do Ciebie
Gdybym tylko mógł po prostu zapomnieć o Tobie...
Czy kiedykolwiek jeszcze pokocham?
Czy będę w stanie nazwać to szczęściem z głębi serca?
Zawsze chcieliśmy, by ten wieczór mógł trwać wiecznie
Mogę pozostać przy Twoim boku

4 komentarze:

  1. Hm... za wiele nie powiem, bo to był prolog w takiej formie której prawie nigdy nie rozumiem, tak, jak "Dziady" ^^
    Żartuje :P Jakimś cudem skumałam się o co chodzi, jest to dziwne, więc się bój xd
    Cóż, nie pozostaję mi nic innego, jak czekać na nexta:D
    Pozdro :*
    PS. To już chyba twój 20 blog, nie? Jeszcze 5 i będziesz miała takie coś chyba w stylu srebrnego czegoś tam, nw czy tego nie obchodzi się tylko z rocznicami, ale ci... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na niego pomysłu nie miałam więc wzięłam piosenkę OOR <3
      Już się boję :)
      No postaram się szybko coś napisać.
      Tak to dwudziesty :D

      Usuń